2015. június 29., hétfő

21. fejezet

* Lucy szemszöge*


Még mindig nagyon mérges vagyok Ross-ra. Tudom, hogy nem az én dolgom, és, hogy nem kéne beleszólnom de akkor is. Mivel sajnos ma este már hazamegyünk, így idegességemet a pakolásba fojtottam.
- Nem nyugodnál le?!- szól rám Riker, mikor bevágtam az egyik cipőmet a bőröndömbe.
- Próbálok!- nézek rá, mire amolyan "komolyan?! Így?!" fejjel néz rám.
- Inkább gyere ide!- nyújtja a kezét. Becsuktam a bőröndöm, majd lefeküstem Riker mellé, az ágyra.- Megnézzük a netet?- kérdezi, miközben átkarol. Nem válaszoltam csak bólintottam, és az ölébe raktam a laptopomat. Bekapcsolta, majd elkezdtük nézegetni az Instagramot, meg a Twittert.
- Várj!- állítom meg Riker-t a lefelé görgetésben, ugyanis megláttam egy nagyon is érdekes képet. - Ez mi az isten?- nézem meredten a képet. Kat feltett egy képet, amin Rossal táncol. "A régi szép idők, újra előjöttek tegnap. Élveztem a táncot Ross!", olvasom az alatta lévő szöveget.
- Mostmár értem, hogy miért vagy kiakadva. Egyáltalán, hogy került oda Kat?- néz értetlenül Riker.
- Na most kapaszkodj meg!- fordulok felé.- Kat Laura modelltársa- mondom, mire mégjobban megdöbben. - Szólnom kell neki!- kelek fel és elindulok az ajtó felé. Bementem Rossék szobájába, ahol ismét fura dolgot láttam. Ross az ágy egyik végében a hátán feküdt és telefonozott, Laura pedig a másik felén, neki háttal aludt.
- Itt meg mivan?- kérdezem, mire Ross felkel.
- Rémes randi után egy rémes veszekedés- mondja szomorúan.
- Szólnál Laurának? Gáz van- mondom idegesen.
- Mi terhes vagy?- röhög. Elindul az ágy felé, de visszahúzom.
- Honnan tudtad?- kérdezem színészkedve, mire ledöbbenve néz rám.
- Mi?! Ez komoly?!- néz rám elkerekedett szemmel.
- Dehogy is! Csak ugratlak- nevetek, mire megkönnyebül.- Na kelsd fel légyszí- mutatok Laurára, mire elindul felé, és félve ébresztgetni kezdi.


*Laura szemszöge*


Gyengéd simítást érzek meg a karomon, ami lassacskán kiveri az álmot a szememből. Kinyitom résnyire a szemem, mire az egyetlen olyan emberrel találom mag szemben, akit látni se szeretnék.
- Hagyj békén - fordulok el nyöszörögve, de a kezem az övében marad. Ahogy ezt észreveszem el rántom azt, majd próbálom őt figyelmen kívül hagyni.
- Látod? Nem szól hozzám, próbálkozz te!- mondja Ross valakinek, aki még a szobában van, de én nem látom.
- Hjaj! Öt évesek komolyan!- mondja egy ismerős hang, mire megfordulok és Lucyt pillantom meg.- Laura, beszélnünk kell!
- Nem ér rá? Szörnyű éjszakám volt - húzom a fejemre a takaróm.
- Nem, nem ér rá!- rántja le rólam a takarót. -Aludhatsz még eleget, most viszont nagyon gyorsan felkelsz és átjössz!- mondja határozottan.
- Hahj, jó - tápászkodok fel, majd felveszem a köntösöm a pizsire és intek Lucy-nak, hogy mehetünk. Átmentünk a másik szobába, ahol persze kómásan értetlenkedni kezdtem. - Mi az, ami ennyire fontos volt?
- Pillanat- kezd el keresni valamit, majd bedörömböl a fürdőbe- Riker, hova raktad a laptopot?- kiabál, majd megint körbenéz és észreveszi a takaró alatt heverő tárgyat.- Megvan!-kiabál újra majd megragadja a csuklóm.- Gyere!- ránt az ágyra majd felnyitja a laptop tetejét.
- Mi a..?! De mégis miért?! - gyülnek könnyek a szemembe, ahogy meglátom a képet.
- Héj, megoldjuk - ölel meg Lucy. Egy könnycsepp lassan végigfolyik az arcomon, majd mikor elválunk újra a képre mered a tekintetem.
- Élvezte mi?! A hülye liba, hogy merészeli?! - pattanok fel.
- Nyugi Lau! - áll fel Lucy is.
- Nyugi?! Képes lennék egyesével kitépni a festett vörös haját! És állítólag a barátnőm! - háborgok, majd eszembe jut a másik jómadár. Fogom a mobilom és lefotózom gyorsan a képet, majd kirohanok a szobából be a másikba,  Lucy meg utánam. Ross ugyan abban a pózban feküdt, de ahogy meglátott felpattant.
- Te rohadék, még van bőr a képeden?! - vágom hozzá a mobilom, amit elkap, majd megnézi. - "Így szeretlek, úgy szeretlek! Összetartozunk!" Minden hazugság volt! Hogy a francba tehetted ezt?! - ordítom. - Azt hittem te komolyan szeretsz, de te is csak egy gyökér vagy! - vágok hozzá egy párnát is. - Tudod mit?! Menj a picsába Ross! Szemét vagy és az is maradsz! De ha érdekel, akkor én tényleg szerelmes voltam és vagyok beléd, de akkor menj! - csuklik sírásba az ordításom, majd erőmet vesztve a földre rogyok, mire Ross rögtön mellém térdel és átölel.
- Szerelmem shhh - csitítgat.
- Hagyjál, menj az igazi szerelmedhez! - tolom el magamtól, vagyis csak próbálom, de egyre biztosabban tart. Csak ölel, és nem enged el. - Túlságosan szeretlek ahhoz, hogy elveszítselek - zokogom hallkan a mellkasába.
- Én is szeretlek, mindennél jobban - puszil bele a hajamba. - De ez akkor is csak egy hülye tánc volt - jegyzi meg.
- Szerintem most hagyj, és ne szólj hozzám - mondom, mire elenged, én pedig felpattanok, majd a ruháim társaságában a fürdőbe viharzok. - Ja, amúgy a liftben is szól a zene.. menjetek táncoljatok ott is egyet! Sőt, egyedül is vagytok szóval bármi lehetséges - nyitom ki még egy pillanatra az ajtót, majd becsapom és kulcsra zárom.
*Ross szemszöge*
- A rohadt életbe már! - csapok a falba.
- Ha nem szeretnél kifizetni mindent, akkor én ezt a te helyedben ezt befejezném - jön beljebb Lucy.
- Egyszerűen én ezt nem bírom - ülök le az ágyra.
- Ezzel csak az a baj, hogy Laura se bírja. Tönkre teszed teljesen - vágja a fejemhez.
- Mindennél jobban szeretem őt. Hiába minden hülyesége, féltékenykedése, nem tudom nem szeretni - dőlök hátra.
- Ezt tudasd vele. Tegyél olyat, amire nem számít - indul ki az ajtón. - Ezt meg kell oldanod valahogy! - hagy magamra. Pár perc gondolkodás után felpattantam, majd lerohantam a partra, ahol megtaláltam azt a személyt, akit kerestem.
- Kat! - szólítom meg a barátnői között nevetgélő lányt.
- Rossy-m! - ugrik a nyakamba, de nem ölelem vissza.
- Hagyj békén! Engem, Laurát és az egész családomat hagyd élni! Nincs közöttünk semmi és nem is lesz! Laura a mindenem és nem hagyom, hogy szétszakíts minket - mondom határozottan.
- Te tudod - von vállat flegmán, majd közelebb lép hozzám. - De jegyezd meg, ha valaki a mindened és elveszíted őt, akkor nem marad SEMMID.. - mondja, majd faképnél hagy.
- Mizu Ross? - könyököl a vállamra Ell. - Héj, az ott nem Kat? - kérdezi, de én csak mereven nézek magam elé. Vajon mit akart ezzel mondani?
- Én most asszem lepihenek, nem vagyok túl jól - intek neki, majd bemegyek a szobába, ami már üres. A lányok jól leléptek. Kezembe fogtam a gitárom, majd kiültem a teraszra és halkan játszani kezdtem rajta, hogy egy kicsit lenyugodjak...



* Lucy szemszöge*

Miután Laura bezárkózott a fürdőjükbe, visszamentem a saját szobámba. Már, ha lehet szobának nevezni azta csatateret.
- Mi az istent csinálsz?- nézek Riker-re, aki szanaszét dobál mindent és valamit nagyon keres.
- Eltűnt a telefonom. Már mindenhol kerestem, és egyszerűen nem találom- néz be az ágy alá.
- Khm..- köszörülöm meg a torkom, mire felnéz, én pedig a mellettem lévő kis szekrényre mutattam, aminek a tetején a keresett tárgy hevert.- Ezekszerint nem mindenhol- nevetek, mire odajön és elteszi a telefont. -Megpróbálhatnád először olyan helyeken keresni, ahova tenni szoktad, nem mindjárt a fürdőkádban- nevetek.
- Haha. Mindegy, a lényeg, hogy megvan- von vállat- Mi a mai programod?- karol át hátulról.
- Összekaparom Laurát, aztán megverem Ross-t, majd megkeresem a vörös macskát és megtépem, majd újra Laurát vígasztalom- mondom.
- Mi lenne, ha inkább elmennénk wellnessezni, a hotelben. Ott még úgysem voltunk- veti fel az ötletet, mire felpattanok.
- Hé, skacok!- jön be Rocky.- Mit csináltok ma?- kérdezi, és kivesz egy csokit az asztalra rakott bonbonból.
- Lemegyünk wellnessezni- veszem elő a bikinimet.
- Mármint oda, ahol bikinis csajok járkálank fel-alá?- néz Riker-re, aki bólint.- Hozom a fürdőgatyám- indul ki és becsapja az ajtót.
- De jó!- dől hátra Riker az ágyon.
- Úgyis elmegy csajozni- mondom és nevetve bemegyek a fürdőbe. Gyorsan elkészülődtem, majd kimentem.
- Kész vagyok!- jön be Rocky napszemüvegbe, törölközővel a nyakán.
- Ugye tudod, hogy a wellness itt bent van, és ott nem kell napszemüveg?- kérdezem, mire csak vállat von, és újra kivesz egy csokit.
- Hé!- csapok a kezére- Az az enyém- veszem el tőle, mint egy ötéves.
- Mehetünk!- jön ki Riker, majd ő is elvesz a bonbonból, majd megfogja a kezem.
- Neki szabad?- akad ki Rocky.
- Ő vette- nevetek majd elindulunk. Lent Laurát pillantottam meg Delly társaságában, akik szintén wellnessezni indultak.
- Azt hittem, hogy egész nap a szobádban fogsz ülni- ölelem meg Laut.
- Legszívesebben azt csinálnám, de Delly kirángatott- mondja.
- Legalább egy kicsit lazítasz, kikapcsolsz. Jó lesz- mosolygok, mire ő is elmosolyodik, de csak egy pillanatra.- Láttam ám!- nevetek.
- Menjünk már be! Várnak rám a csajok!- indul el Rocky hülye menéssel, mire Laura elnevette magát. Bementünk, ahol egyből Rocky nyomát vesztettük. Míg a lányok elmentek inni Rikerrel bementünk az egyik medencébe.
- Látod, most kettesben vagyunk- karolom át nyakát.
- De meddig...- akar megcsókolni, de Ratliff ránkkiabál.
- Eddig!- hajtja le a fejét Riker, majd a medence szélén ácsorgó személyre néz.
- Gyere egy kicsit!- mondja. Riker nem akart menni, de rávettem, így nagynehezen elment.
- Most, hogy elment...- ül a medence szélére Delly-Segítsünk Laurának!- jönnek be a vízbe mindketten.
- Meg tudom oldani egyedül is, ha szükséges- forgatja a szemét.
- Kérsz egy pofont?! Még szép, hogy szükséges. Rossal már annyi mindenen keresztülmentetek, nem hagyhatod, hogy az a vöröske tönkretegyen mindent!- mondom mérgesen.
- Ide kérem- mutat az arca jobb oldalára- Tudod az már eleve rossz, ha Kat tönkre tud tenni mindent. És Ross még mindig kitart a "csak egy tánc" féle érvelése mellett. Röhejes...
- Laura, mostmár kezdessz te röhejessé vállni. Ross-nak nem jelentett ez az egész semmit. Kat direkt csinálta, hogy ti összevesszetek, és most, hogy sikerült, ezen ő jót mulat. Beszélj Rossal, és mutasd meg Kat-nek, hogy igazi pár vagytok!- mondom.
- Én ezek után egy igazi idióta vagyok, de rendben. Beszélek vele- sóhajt egyet.
- Akkor lennél idióta, ha nem beszélnél vele. Viszont akkor, indulás!- lököm meg.
- Jó na megyek- igazítja meg a haját, majd a körmét kezdi piszkálni.
- Most!- kiabálunk rá Delly-vel szinkronba, mire megugrik, majd lassan elindul.
Miután Laura elment kiszálltunk Delly-vel a vízből és indultunk volna a bárba, de Riker odajött.
- Hol vannak a többiek?- kérdezi Delly.
- Mindenki a bárban van- válaszolja Riker.
Delly elment, Riker pedig be akart rángatni az egyik medencébe.
- Inkább menjünk oda a többiekhez- mondom.
- Ne- vágja rá.
- Na! Légyszíí!- kapaszkodom nyakába. Egy darabig gondolkozott majd beleegyezett. Átmentünk a bárba, ahol leültünk, majd kértünk inni.


*Laura szemszöge* 


Visszaöltöztem, majd a szobába indultam remélvén, hogy Ross ott van. Benyitottam és Ross halk éneklését hallottam meg, amin automatikusan elmosolyodtam. A szél miatt az ajtó becsapódott, mire felkapta a fejét. 
- Nem értem miért nem tudsz lenyugodni.. Csapkodsz, meg kiabálsz mint egy öt éves! Elhiszem, hogy rosszulesik, de nem tudom semmissé tenni. Én már mindent megpróbáltam, hogy megbékítselek, de te reménytelen eset vagy! - vágja a fejemhez a szavakat, mire sírva sarkon fordulok és kirohanok a hotelből. Nagy rohanásomba beleütköztem az öltöztetőmbe Chriss-be.
- Héj, héj, héj! Jól vagy? - néz rám ilyedten, de szinte meg se bírok szólalni. - Gyere, üljünk le valahova - karol át a vállam felett, majd elindulunk. Mindent elmeséltem neki, mert vele mindig is jól elvoltam. Szegény srác egyébként is reménytelenül meleg.
- Jaj Lau, tudod hogy a szőkéd mindennél jobban szeret téged - mondja. Hirtelen megdördül az ég, majd elkezd szakadni az eső. Mielőtt még teljesen eláztam volna Chriss lekapta az ingjét és rám terítette, majd megölelt 
- Ez szép. És én még bocsánatot akartam tőled kérni, amiért úgy leharaptam a fejed. Ch..


- Ross, ez nem az aminek látszik! - szólok a sarkon forduló ázott srácnak, aki csak leint és elmegy. Lekapom magamról az inget és elköszönök Chriss-től, majd Ross után sietek, aki a bárba ment a többiekhez. Tudom, hogy nem lesz hajlandó beszélni velem, így a lehető legbiztosabb módon közlök vele mindent. Felrohantam a színpad mögé és bekapcsoltattam a zenét,.majd fent a színpadon énekelni kezdtem...

Miután lementem a színpadról Ross csak szó nélkül nézett rám, majd magához rántott és lágyan megcsókolt.
-Te pont olyan bolond vagy, mint én - nevet. - És emellett te vagy az egyetlenem, aki édes és csodálatos. Az egyetlen, aki megérti az én bonyolult észjárásom - mosolyog 
- Nem hagyhattam, hogy újra elveszítselek. Hisz te vagy az egyetlen srác az életemben, aki igazi mosolyt tud csalni az arcomra, ha nem vagyok a túl jól - simítok végig az arcán, ahogy tart.
- Szeretlek - tapasztja homlokát az enyémnek.
- Én is téged -mondom, mire megint megcsókol, majd magához ölel. Szorosan a nyakába bújok, ő pedig csak szorít magához.
- Aww - hallattszik a reakció a mellettünk ülő kis csapatunktól.
- Most, hogy ilyen jól megoldódtak a dolgok készülni kéne, mert lekéssük a gépet - jegyzi meg Delly. Mindenki elment készülődni, majd a repülőtérre mentünk, hogy felszállhassunk az esti gépre. 
- Egyébként... - helyezkedik Ross mellettem az ülésében. - Elküldtem Kat-et egy melegebb éghajlatra, mert közénk próbált állni - mondja, mire megfogom a kezét és összekulcsolom az ujjainkat.
- Ha már itt tartunk.. -kezdek bele én is. - ,A srác akivel láttál az az egyik öltöztetőm Chriss volt.
- És ezt közlöd velem mert..? - néz rám kíváncsian.
- Mert meleg - mosolygok, mire látom a fején, hogy minden leesik neki.A vállára döntöttem a fejem, mire egy puszit adott rá, majd szép lassan elaludtam. Mikor legközelebb felébredtem, akkor már leszállni készültünk. Ugyan úgy össze volt kulcsolva a kezünk, mint mikor elaludtam. A csomagok összeszedése után Rydel, Rocky Ry és Ell hazamentek, Ross és Riker pedig elkísértek minket.
- Akkor én megyek is - teszi le Ross a bőröndjmet, majd közelebb lép hozzám és megcsókol, majd felkap. - Gondolom lekísérsz - nevet, majd leindul az ajtóhoz.
- Öcsi mehetünk?- kérdi Rik röhögve, mire Ross mégegyszer megcsókol, majd letesz.
- Holnap hívlak - mosolygom, mire bólint, majf intenek és elmennek.
- Gyere aludjunk egy jó nagyot - karol belém Lucy nevetve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése